OgrtmnZz Yazdıklarınıza katılmıyorum 😊 5. Ayda doktor tavsiyesiyle aydınlata başladım anne sütünü asla kesmeden.Sonra 6-7-8 aylık oldu kızım ihtiyaç duyduğu ve duyabileceği her türlü besinden vermeye çalıştım içine asla tuz şeker yağ koymadan itinayla pürelerini yaptım ve yine anne sütünü ne zaman isterse verdim.Şuan 10 aylık ve hala aynı şekilde devam ediyorum ayına uygun meyve sebzeler ve etler ile bebeğime ek besinler hazırlıyorum.Bunun neresi yanlış? Ayrıca dediğiniz gibi bebeğimin anne sütüne olan ilgisi falan azalmadı 🙊 Aksine yine o nr zaman istese verdim sütümü asla esirgemedim ondan .Şimdi kalkıp burda “Sütümüzü bebeğimizden esirgiyormuşuz” gibi konuşmanıza gerek yok 😊 İyi günler...