OgrtmnZz bizde sadece emiyoruz. 6. Aydan önce bile başla diyen insanlar var . Ama 6. Aydan sonra yavaş yavaş başlayacağız. Zaten bebeğin önceliği yine anne sütü olacak, doyacak şekilde ek gıda vermeyeceğiz. Yani doğrusu bu ama yanlış anlayan insanlar emzirmeyi çok azaltıyor, kase kase yediriyor malesef 😓