Canım daha çok küçük bir de erken doğmuş. Ama İnan bana düzeliyor. Arkadaşımın bebeği de senin gibi erken doğmuştu. İlk başlarda 30-40 içerdi arkadaşım da çok üzülürdü nasıl büyüyecek kilo alacak diye ama günden güne günden güne zaman geçtikçe ve midesi büyüdükçe zaten kendisi isteyecek. Şimdi maşallah yaşıtlarını yakaladı bebeği. Aç aç duracak hali yok ya. Şimdi mide kapasitesinden dolayı da istemiyor. Sen kaç isterse ver sık sık yokla alıyor mu diye. Evet bu süreçte yorulacaksın ama şöyle biraz daha büyüsün geçecek inşallah