Alpkk sen zorla tabi gerekirse kussun,kusarsa takviyesini yap. Hıçkırık tutarsa midesi büyür derler o da iyi. Ama içmiyor diye üzülme. Sen her gün zorla içmediği zaman bırak. Bir süre sonra göreceksin kendisi 5-10-20 cc derken artıracak çünkü midesi o kadar alıyor iştahsız bir bebek olsa hiç içmez annesi. O yüzden sabırla midesinin büyümesini bekleyeceksin