Alpkk Aminn aminn benim kızım Diyarbakır’da 3 ay kuveste kaldı oedaki Dr çok çok iyiydi çok memnundum sormaktan gelen cokkk hasta vardı hatta mardinliyim ben Mardine gelen çok var ben hep çocuk doktoru olarak iyi karşılaştım devlette cokkk iyi bir Dr vardı heo guzrl bilgi verdi ama mesela geçen kadın doğuma gittim kadın diyor ki neden geldin kontrole geldim bebeğimin durumuna bakacak.dedim iyi uzan dedi uzandım kalp atışını dinlemek istiyorum dedim cihazın sesi yok diyor bu naisl oluyor dedim ozaman bildirin yapsınlar dedim gülüyor bana sadece sonra eee nasil.bebek dedim bu haftada (10 hafta)bebeğin durumumu olur diyor hocam siz iyimisiniz dedim olacağını çok iyi biliyorsunuz ben buraya bebeğimin durujunu öğrenmek için geldim sizin suratinixa bakmaya değil dedim kalp atışı,kese,kanama(düşük riskim vardı)bunlar dedi size bebeğin kilosu bacağı kolu demiyorum deidm sonradan çaktı ki cahil değilim neyse bana kan ve idrar ver dedi bende vermeyecek buda sizi ilgilendirmiyor bana nr yaptınız ki bu testleri istiyorsunuz dedim ve kalemi masasına vurup c8ktim şikayet ettim.