Sherlocki Yildizim kolunuzun üzerine yüz üstü yatırıp ayakta sallayın çok rahatlıyorlar Sıcak havluyu karnına sarabilirsiniz Çok sıcak olmamak kaydıyla Birde yine ılık su torbasını ayaklarının altına koyabilirsiniz
Yildizim Senayemre bildirim gelmemiş yeni gördüm cevabınızı. Sabah akşam bir çay kaşığı oğluma veriyorum diğerini de ben içiyorum
Yildizim Miniktavsan yediklerime dikkat ediyorum. Burda yazmıştı arkadaş karnına bir tülbent koymaya başladım onun etkisini fark ettim. Umarım gaz dönemi erken geçer kendimden değil öyle sıkması üzüyor insanı
Yildizim Aybukebuyuyor İnan sabır diyorum inşallah geçer. Biz de nurse havyersi kullanıyoruz kısa bir süre rahatlatıyor sonra yine aynı
Dami Yildizim mrblar benim bebeğimde kolik mommysbliss diye amerikadan getirtdigimiz damla var bi araştırın isterseniz gerçekten etkili bi gaz damlası inşallah şifa olur
Miss Yildizim benim oğlumda çok gazlı damla kullanıyoruz ayrıca kiraz kesesi denedinizmi bizde dün aldık jokerde satılıyor onu mikrodalga da isitip bebeğin karnına koyuyorsunuz tabi onun vücut ısısına göre üstünde talimat var zaten o biraz rahatlatiyo ılık banyoyla bebeyagiyla masaj yapıyorum yani bi sure böyle rahatliyo en azından dün keşfettim bende gerekirse hergun böyle yapcam🤷
Mltmlrn Merhaba 😴benim kızım da oldukça gazli akşam saatlerinden başlıyor iķınıp kıvranmaya gece 2-3 e kadar bir çok yol denedim..damla olarak relactaz biogaia lefax ama en etkili olan Metsil damla oldu ve fiyatı o kadar uygun ki 😉 8 tl ye eczaneden aldık o pahali gaz damlalarindan daha çok işe yaradı denemek isteyen anneler için yazdım
Alyanur Yildizim valla canim malesef onu cekecek.o yavrucak neyaprsan yap sadece anlık rahatlar biz cektik halada cekiyoruz 5.5 gunluguz yeniyeni atlattik 36 günlük olmasina ragmen demissin asıl simdi başlıyor gaz olaylariniz biz 40 dan sonra bir basladik her gece hergece aglam krizleri ceken bilir ama rezene kimyon anason dene ben cok.yaptim verdim nurse herveys az bucukda olsa iyi geldi Allah yardimcin olsun Rabbim dermansiz dert vermesin
Cagla01 Yildizim yapar mısınız bilmiyorum ama ben günde en az bir en fazla iki kupa sabah akşam olmak şartıyla kimyon demleyip içiyorum bebeğim kendi kendine çok şükür gazını çıkarıyor tadı kötü evet ama çözüm iyi hatta doktora ve hemşireye de sordum bebeğe de 3 4 çay kaşığı verilebilir dedi toz kimyon kaynar suya koy demlensin ılısın tortusuyla birlikte iç Allah’ın izniyle iyi gelir
Cigdem61 Yildizim bizde 50 günlük olduk. Tek dermanı zaman. Sadece zamanla azalıyor ve geçiyor. Sabretmeniz lazım. Bizimde o zamanlar hat safhadaydı şimdi daha az . Biogai ve sap simplex kullanıyoruz.
Cigdem61 Kızlar kimyon ve rezene vermeyin lütfen. Kaç yaparken göz çıkarmayın. 4 yaş öncesi bitkisel ürünler uzun vadede bebeğin beyin gelişimini etkiliyor.
Zeyzey2019 Cigdem61 kimyon verilmiyor ama rezeneyi doktorlar tavsiye ediyor benim kızıma ne gaz damlası nede şurup yaramadı şimdi günlde bir iki kez az miktarda rezene çayı veriyorum hem gazını rahat yapıyor hem de huzurla uyuyor
erdeminannesi44 Yildizim biz de biogaia kullaniyoduk doktora gittik 40 i cikmisti ben size metsil vereyim bide onu deneyin dedi 2-3 kullandik gaz diye bi problemimiz kalmadi Allaha sukur
Cigdem61 Zeyzey2019 benim doktorum bu şekilde söyledi bilemiyorum arkadaşım gaz damlalarıda çok masum değil neticede ilaç onlarda ama doktorda verme diyince bir şey diyemiyorsun. Her doktorun görüşü farklı demek.
Zeyzey2019 Cigdem61 mutlaka farklı birde bir aydan küçüklere verilmiyor ben gaz şurup ve damlası vermiyorum artık biraz rezene veriyorum gazını çok rahat çıkartıyor
Bahar Yildizim bol hareket ettir kan akışını sağla videolar var gaz masajı onları izle bio gaia gaz damlasını tek gecerim👍🏻👌🏻Onu dr na sorup almalısın derim kimyon tohumu ve rezene karıstır iç ama cok iç bebeğinede bi iki çay kaşıgı verebilirsin