Mom06 rontgen cekti bagirsaklarini düğüm olmus olabilir dedi lavman verdi eger lavmanda yaptigimiz halde yapamasaydi düğüm diyecekti ama kobtrolde bakti degil dedi eger bebek kakasini ilk baslarda yardimsiz yapamiyor ise bagirsak tembelligi var demekmis kizimda yapamiyor acile goturduk lavman yaptilar cocuk dr gidin dedi bagirsak tembelligi vardir dedi fitil verdi yani oyle anliyorlar eger ilacsiz vrya yardimsiz yapamaz ise diger riskler ortada yoksa tembellik olarak görülüyor zaten6-7 ayda duzene giriyormus ama ilac yardimiyla