Yildizim canm biz 16 günlüğüz ve kıvranıyodu bbegm doktor aşiri gazı var dedı bn annemi dinledm aktardan yel cevizi aldm soyup azck anne sutune karstirp sabah aksam bebegime veryorm iki gündür bu kdarmı farkeder yani hep ağlyan bbegm gitti iki saat hatta üç saat utuyan sadce günde bir kz gaz aglaması oluyo yani çok faydasnı gordm bu arada bnde bir bardak suya katıp günde iki defa içiyorm kesblkle tavsıye ederm