Yildizim moralini bozmak istemem ama ne yaparsan yap bitmiyo azıcık rahatlıyo yine aynı benim oğlum da 2 ay 16 hala aynı eskisine göre biraz daha rahat ama doğduğu günden belli sadece bağırıyo anason verdim kimyon kaynatıp suyunu azıcık verdim gaz damlaları kullandık ayağına elma yağı sürdüm sıcak su torbası koydum(bebeğe göre tabi sıcaklığı) yine fayda etmedi üstüne fıtığı oldu sakın ol allah yardımcın ol stres olunca herşey daha zor oluyo