reynwoman ben bu bez konusunda resmen gurme oldum. Denemediğim bez kalmadı.
Pampers Pure en iyi bez. Keşke külot bezi de olsa ve fiyatı daha makul olsa. Şu an külot beze geçtiğimiz için artık kullanmıyorum.
Prima Premium Care hem cırtlı, hem külot bezini denedim. Birkaç çişten sonra vücutta bezin iç dokusu kalıyor ve bu beni rahatsız ettiği için değiştirdim.
Prima Aktif Bebek külot bez kullandık. Bez iki çişe anında dışarıya bile nemli his bırakıyor. Bu yüzden 1-2 ay kullanabildik, sonra değiştirdik.
Goon cırtlı ve külot bez denedik, yumuşacık bir bez. İç bariyerleri de sıkmıyor, iz yapmıyor ama maalesef sızdırıyor.
Molfix yeşil paket ve pure&soft hem cırtlı hem külot bez denedik. Çocuğu mantar yaptı. Paket bitmeden farklı beze geçtik.
Şu an Sleepy külot bez kullanıyoruz. Bel kısmı Prima külot beze göre sert ve sıkı ama 1 beden büyük aldım ve bel kısmını katlıyorum iz yapmaması için. Pişik, mantar gibi sorun da yaşamadık. Fiyat olarakta daha uygun açıkçası. 17 aylık zaten, 2 yaşında tuvalet eğitimine yavaştan başlamak istiyorum. O zamana kadar Sleepy ile devam eder diye düşünüyorum :)