5 ay 7 günlük kızım var. İlk 1 ay prima kullandık bebeğim zayıf olduğu için bir tek onun en küçük numarası idare etti bebeğimi. Ancak geri kalan zamanda hep sleepy kullandım ve bir kez dahi pişik olmadı, sızdırmadı. Sık sık alt değiştirip kremliyorsanız tavsiye ederim😊