veralinna2 merhaba, ben d3 baby turco kullaniyorum bir suredir, memnunum. Biraz lastik izi oluyor ama… asil sorum bebisimiz 8100 gr, 71 cm… 4 numara kullaniyorum su an elimde 100 adet kadar var da bir sonraki icin 5 numaraya gecs3m mi karar veremedim.5 numara da var evde deneme boyu almistim ama uz3rinde yazan kg ile hic alakamiz yok… 4 de kucuk mu olur bilemedim… siz kac kilosunuz, kac numara kullaniyorsunuz acaba?