Sedaaay reflüsü olabilir. Emzirdikten hemen sonra kaldırma. Hafif dik yatakta yatır. Sürekli memedeyse de kusar. Çünkü midesi 10 dk önce emdiğini hazmetmeye çalışırken arkadan sürekli besin gelince, sindirilen sindirilmeyen karışıyor ve bebek kusuyor. Göğüste en fazla yarım saat kalsn ve emzirme aralarını bir saat yaparsan farkı görüceksin. Baya azalıyor. Bebeğin küçük diye yine de çok açma emzirme arasını ama yine de sindirdiğinden emin ol. Benim oğlum 4 aylık oldu hala kusuyor. ama bu tekniklerle baya azaldı.