Sedaaay benim bebeğim şu an 3.5 aylık doğduğundan beri aynı seninki gibi çok kusuyor. Reflü olduğunu düşündüm ama kilo alımı normal diye dr fazla emdiğini kusuyor dedi ilk ay. Sonra şikayetimiz arttı laktoz inteloransı olabilir dedi ben inek sütü vb. Şeyleri yemeyi kestim 1 hafta sonuç değişmedi. Reflü yatağında yatırıyorum bu arada. Yaklaşık 10 gündür gaviskon kullanıyoruz günde 3 kez toz şeklinde anne sütüyle veriyorum. İçirdiğim sürede fazla kusmuyor ama içirmediğimde yine çok kusuyor. Araştırmalarıma göre kilo alımı iyiyse sıkıntı yok mide gelişiminden kaynaklı 6 aya kadar böyle olurmuş. Gazını çıkarmadan yatırma ve mutlaka reflü yatağında yatır emzirdikten sonra biraz dik tut. Sık sık az emzir. Bana söylenenler bunlar. Birde nacizane tavsiyem kusuyor diye emzirme aralığını uzat diyorlar ama ben uzatmıyorum. Kustuğunu yeniden emsin istiyorum. Bence o yüzden kilo alımı durmadı. Normalde reflüsü olan bebeklerde kilo alımı az veya duruyormuş. Bu arada kaka konusuna da takılma. 1 aydan sonra öyle oluyor kakayı az yapıyor. 5 güne kadar normal kabul ediyor doktorlar.