Adensu Sedaaay canim benim bebegimde 1 ay 10 gunluk üçüncü beebgim bu seerki bebegim cok kusuyor diye götürdüm reflü dedi doktor reflü icin mama varmis aptamil AR diye oju kullaniyoruz birde fitil verdi kusmamasi icin iki gündür iyiyiz şükür olsun
Glbsr Etibrownimm mama ya 2.5 aylıkken başladım oğlum şimdi 4.5 aylık kilo 9.5 mamanın fiyatı 36 tl. En önemlisi doktorunla görüş ona göre kullanıp kullanmayacağınıza karar verirsiniz.