Bsrylmz Fatime1232 bimin bezi işte bir tane var zaten jenny and billydi sanırım ,fiyatını hatırlamıyorum maalesef ama baya uygundu
Reyhan32 Fatime1232 ben bimin bezni kullanyorum eltimde onu kullandi ikizlerime cok memnunjm bimin islak mendili de cok iyi hic degstrmedim pisik olmadik hic 6 ayligiz
Prensesannesii34_ Fatime1232 çok güzelddiii.. 1-2 numara 3’e geçtik hep kesti bacakları yara yaptı . Şuan molfix kullanıyorum . Ama bak Şokun Bebeland bezi de çok iyi hem içeriği temiz mühendisoğlunun yıldızlar lisesinde bez. Bize hiç bir bez iyi gelmiyor orası ayrı
mayispapatyasi bonjour_maman kaç numara kullanıyorsun suan canim, bedenleri nasil, biz sleepyde 3 numarayiz suan da
bonjour_maman mayispapatyasi benim kızım 2 aylık şuan 2 numara küçük geldiği için 3 numara kullanıyorum senin bebeğin kaç aylık canım
mayispapatyasi bonjour_maman 2ay20 gunluk suan 20 gundur falan 3 numara kullaniyoruz da bimin bezine gecmeyi düşünüyorum kaç numara alsam diye kararsiz kaldim
Aselin__annesi Fatime1232 bende yenidoğan dan 3 numaraya kadar kullandım taki 3 numaraya geçince pişik yaptı bide çok kötü kokuyordu altına yapınca daha çok kokmaya başladı bende bıraktım şimdi migrosun kendi bezi var onu kullanıyorum memnunum şimdilik sıkıntı yok
Aselin__annesi Aylinuraz aynen bende migrosun kini kullanıyorum canım biminkini bıraktım 3 numaraya geçince kötü koku ve pişik yaptı dediğin gibi migrosun ki hem ince hemde güzel yanı şimdilik sıkıntı yok bakalım 🥰
Aselin__annesi Hakcjrks fiyatı uygun canım 35 felan var herhalde içinde de 60 adet var 3 numara da ama numarası büyüdükçe fiyatta artıyor tabi 🥰🥰
bonjour_maman mayispapatyasi bence 3 numara alın çünkü 2 numarası bize biraz küçük geldi ama siz blrsiniz tabi