Aslmra80 Fatime1232 molfix kullanıyordum aşırı pişik yaptı derisi yüzüldğ bildiğin her altını açmama kremler falan havada uçuştu neler neler kullandım eni sonu değiştirdim bezi biminkini aldım şuan onu kullanıyorum hiç pişik olmadı arada çok kakasını yaptığı için binde bir çıkabiliyor onun dışında pişik falan kesinlikle tavsiye ederim tabi her bebek aynı değil bize iyi gelen bir başkasına iyi gelmeyebiliyor
Merve234555 Fatime1232 molfiks sleep canbebe denemis bi anne olarak bimim bezine gecince rahat ettm😊 ne pisik yapti ne de cikiyo yani ben cok memnunum
Semaertgrl Fatime1232 sleppy almıştım ilk dogdugun da çok sızdırdı ve pişik olfu BİM’in bezine geçtik çok memnunum👍
Pinar3529 Fatime1232 bende slepy kullanıyor dün biraz unutsam altını almayı sızdırıyor su. Şokun bezini aldm memenunum hem fiyatı çok uygun hem güzel
msl_04 Fatime1232 bebegim doğdu doğalı kullanıyorum bi sıkınti görmedim bi ara molfix aldim ama keşke almasaydım verdiğim paraya yazık
nesliysldl Fatime1232 bimin bezini kullanmadım,sızdırma konusunda nasıldır bilmiyorum ama,uygunluk olarak düşünecek olursam şokun bebelandı vrya migrosun minies i tercih ederim,çünkğ market bezlerinden içeriği temiz olanlar sadece migros ve şokun bezleri.👍🏻
Senaanur Fatime1232 Valla ben 4 ay BİM’in bezini kullandım 3 saatten fazla durduğu zaman hep taşıyordu sleepye geçtim bence sleepy çok iyi gece takıyorum sabaha kadar duruyor hiç sızdırmadı şuana kadar
Mirac_momm Fatime1232 BİM’in bezini kullanıyorm çok iyi Molfix kullandım çok çıkardı ama BİM’inkinde hiç başıma gelmedi tavsiye ederim
Minnaktosbik BiricikAilem bizim toptan market var yaşadığım şehirde birde tespo toptan satış mağazası oradan alıyorum
Hatice1344zm Fatime1232 ben ilk kizima kullandım sürekli gayet guzel ben hiç değiştirmedim surekli kullandım
BiricikAilem Minnaktosbik Anladım, teşekkür ederim. Bizim toptan marketi internette görmüştüm satışını, takip etmek lazım tabi.
Sofiyanare Can bebenin hadimkoy tarflarinda fabrikasi var defolu bezlerini yari fiyatinin altina veriyor uygun birsey dusunuyorsaniz bakin derim ben prima primium care kullaniyorum 6 aydir guzel