Mom233734 yok hastalık değil. Yani nasıl anlatayım bilmiyorum tıpta bile sebebi bilinmiyormuş. Bazı bebeklerde böyle sürekli ağlama ıkınma sıkılma gibi durumlar böylece kolik adı altında 3 ay devam ediyormuş. Bir hastalık olmadığı için tedavisi de yok. Sadece sakinleştirmek için birkaç çözümü var. Gaz kemeri kullanabilirsiniz, kucağımızda hafif sallayabilirsiniz puset te ya da arabada gezdirebilirsiniz. Fön makinesi elektrik süpürgesi aspiratör gibi sesleri açıp dinlebilirsiniz. En son ihtimalle mama. Normal mamaların içerinde inek sütü bulunurmuş ve bazı bebekler bunu sinirdiremezmiş by yüzdende hep sıkıntılı olurmuş. Bunun içinde doktor raporlu mama yazıyor içerisinde inek sütü yok denecdk kadar az oluyormuş bu da sindirimi kolaylaştıroyormış. Şuan biz raporlu mama ve gaz kemeri kullanıyoruz. Çok fazla huzursuzluk geçtiğinde kucakta hafif sallıyoruz. Bendr ilk başlarda aç galiba diye hep besliyordum somra kusuyordu ve dediğiniz gibi saatlerce emebiliyordu. Baktım böyle alışacak aç değil bu çocuk bırak ağlasın dedim ve yukarıda bahsettiğim şeyleri yaptım.