Bana kalırsa anason verin 3 yemek kaşığı kadar biberona koyun icirin iyi gelir birz rahatlar sizde anason için memeden bebeğe geçer en azından hemde sütünüzü arttırır kolik 1 bebek müziği var onuda açın hafif yan yatırın karnına destek biseyler koyun belinede donemesin yani