Normal hepsi canım oda ne yapacağını bilmiyor sana ihtiyacı var gazı olan bebekler sürekli emmek ister rahat uyuyamazlar sürekli gazda çıkarsa tuvaletinide yapsa yetmez doktor bana öyle demişti şuan bi düzen kuramazsın ne Zaman isterse emzirmelisin kusmasıda reflüden kaynaklıdır bende aynı şeyleri yaşadım 4,5 aylık olduk hala kusuyor gaz damlasınıda geçen ay bıraktık doktor kontrolünde söyler zaten