Yagmuricenkiiz merhaba 16 aydan selamlar☺️ öncelikle bende sizin gibi sallayarak uyutmaya alistirdim hatta bebek arabasıyla sokak da uyutup eve getiriyordum. Çok yoruldum arabayla uyutmaya çalış soğuk vs dedim artık eve dönme vakti. İlk gün çok zor oldu benim için çünkü uyumak istemedi. Eşimin görevi nedeniyle ben ailemle kalıyorum ev kalabalık ve bırakıp yatak odasına gelmek istemiyordu. Herkese iyi geceler bak gece oldu annecim deyip dışarıyı gösterdim. Gece kavramını öğrendi , gece baayy deyip odamıza geliyoruz tüm ışıkları söndürüyoruz. Odamızı Los yapıyoruz. Bir de bu rutine geçmeden önce ya cam yada bahçeye çıkıp 5 dakika temiz hava alıyoruz. Memeye geçiriyorum , hafif sallayarak uyumasını sağlıyorum. Geceleri bizde çok sık kalkıyoruz bu alışkanlık gibi açlık olduğunu düşünmüyorum. Nasıl önüne geçebilirim araştırıyorum. Önceden su veriyordum yine deneyeceğim. Benim maceram da bu şekilde devam ediyor ☺️ bir de bebeklerimiz büyüdükçe uyuma saati ileri atabiliyor. Sabah erken kaldırmaniz da biseyi değiştirmez en azından bizde öyle oldu ☺️