KereMini1 açıkcası ben emzirmek ten aşırı keyif alan bir insanım ve gece memesini bırakmadım. Bir kaç kez denedim başarısız oldum zaten. Emmek isteyince su vererek çözmüşler hep sorunu ama bizde işe yaramadı. Ben bebeklerin duygusal açlık içerisinde olduğunu düşünüyorum gece bu isteği bastırmak için emiyor bence bebekler 😊 emzirmeyi tamamen kesene kadar istediği zaman vermeyi düşünüyorum. Duygusal olarak bana ihtiyacı olduğu her zaman yanında olmalıyım yavrumun 😊