Merhaba arkadaşlar;
Öncelikle uyku eğitimi için geciktiğimi biliyorum ancak şimdi mecbur, cesur ve daha az yoğunum o yüzden bir an evvel uyku eğitimine başlamak istiyorum.
Bebeğim 13 aylık. Maalesef sallayarak uyuyor, geceleri 2-3 kez meme için uyanıyor. Bu bir bir buçuk haftadır ise oldukça geç yatıyor;?normalde saat 20 de kesin uyurdu, şimdilerde bazen 22 yi geçiyor. Artık o kadar yoruldum ki.. Ben de kalitesiz uyku uyuduğumdan aşırı yorgun ve gergin oluyorum ve elbette ki bu evladıma da geçiyor.
1.Saat 20 rutinine tekrar geçmek istiyorum.
2.Gece emmeyi tamamen kesmek istiyorum.
- Kendi kendine uyumayı öğretebilmek istiyorum.
Biliyorum işim oldukça zor olacak ancak başarmak zorundayım.
Bu konuda bilgi, öneri, deneyim ve veya uyku danışmanı tavsiyelerinize ihtiyacım var.
Not: Bebeğim 4. Ayından itibaren odasında uyuyor ancak bir de hamağı var ( lanet olsun o hamağa) sürekli orda sallanarak uyumak istiyor. Tabi kolayıma gelip ben alışmasına izin verdim. Lütfen yardım edin…