Asl_ksp Cemremir00 benim de 12 gün gecikti. Karnımda tuhaf şeyler var gibi ağrı gibi çözemedim. İki kere test yaptım negatif çıktı ama neden gecikiyor artık iyice kafama takılıyor doktora gideceğim
Asl_ksp Cemremir00 yok canım özellikle son aylar düzene girmişti her ay birgün sonrasında gelirdi yani geçen ay 11 inde oldum bu ay 12sinde olmam lazımdı ama hala gelmedi bugün 12 gün oldu doktora gideceğim ilk fırsatta birkaç güne
Prensoglum Cemremir00 benim de geçen ay adetim geldi bu ay adetim gelmedi ilişkiden 14 gün sonra test yaptım negatif çıktı canım emziriyorum belki de ondan gecikmiştir pazartesi günü de randevu aldım spiral koydurtcam artık
Rana-2004 Cemremir00 benimde 8 aylık bebem var 😁20 sinde olmam gerekiyordu olmadım bugün oldum ama çok şükür 😁sende olursun inşallah 🙏🙏stres yapma kendinden eminsen ondanda olmayabilir
Cemremir00 Rana-2004 ne güzel sen 4 günde oldun benim 5. Günüm belirtin varmıydı bi yerin agrıyomuydu peki
Rana-2004 Cemremir00 bendede hamilelik gibi oluyo ama spiral var bende 😁 kasık ağrısı vardı aynı göğüslerim ağrıyodu belim ağrıyodu ama oldum işte
Ck_46 Cemremir00 adet olamamakta bende varım! 😂9. Gündür icmediğim sebze suyu kalmadı kendimden de bi hayli eminim üstelik ama gelmiyo zıkkım olasıca anca leke geliyo kafayı sıyırcam iyice
Asl_ksp Sizlerde de yorgunluk halsizlik var mı. Karnım şiş gibi karnımda tuhaf şeyler hissediyorum gelmediği için o sıkıntı mı yapıyo ne anlamadım hamilelik olsa testte mutlaka çıkardı diye düşünüyorum ama doktora gideceğim artık
Asl_ksp Cemremir00 benim de 13 gün oldu🤦🏻 sabah yine yapacağım ama iki kez yaptım çıkmadı salı günü doktora gideceğim inşallah
Ck_46 Cemremir00 10 gündür boyle koyu kahverengi bazen kırmızı az az yani lavaboda görüyorum onu da yani iç camasırımda varla yok arası. Gectigimiz 3 ay hormon tedavisi görmeme ragmen bu ay boyle anlamıs değilim stresli bi dönemden de geciyorum onunda etkisi vardır belki bi takım kendimi rahatlatma cabalarım bunlar işte 🙂
ayseeeey Cemremir00 kuzu 11 gün de benim gecikti şu an 4.5 aylık bebeğim var doğumdan sonra olur diyorlar bilmiyorum ya
Zeliha123 Cemremir00 bu ay çoğu kişide gecikme olmuş neden acaba. Çoğu arkadaşımdan duydum benimde 4 gün gecikti bugün test yaptım negatif derin bi ohh cektim 5.5 aylık oğlum var
Cemremir00 Zeliha123 benim 5 gün oldu 5 günde 2 defa test yaptım deminde yaptım negatif sence hamilemiyim