Arkadaşlar bugün 13 gün oldu hala gelmedi. Sabah yine test yaptım negatifti. Saatler sonra baktığımda çok çok hafif belirsiz bir çizgi vardı ama o geçerli midir bilemedim daha önce ilk 6. Günde ve 10. Günde yapmıştım onlarda hiç böyle birşey çıkmadı çok stres oldum salı gününe randevu aldım doktora gideceğim. Sizin de böyle birşey olan oldu mu ve karnımda böyle değişik hissediyorum ağrı gibi ama ağrı da değil öyle olupta kanda pozitif olan oldu mu ki 🥺