Ozgearslnn HappyKids iki oğlum var ikisinde de doğum lekesi var 😍 büyük oğlumun sırtında sağ kol altına doğru çok minik bi lekesi var, küçük oğlumun da tam sağ diz kapağında yuvarlak kayısı büyüklüğünde bi lekesi var.Ama ikisininde neden olduğunu bilmiyorum.Hatta bende de sağ göğsümün üzerinde 6 rakamı gibi bir leke var 😊
gulizar-arya HappyKids tam ensesinde saçlarinın bittiği yerde😍 o kadar güzel ki ben çok seviyorum🥰 insallah kızımda ilerde sever🤷♀️ bence doğum lekesi olan cocuklar çok özelmiş gibi geliyor bana 😇 tabi ki bütün çocuklarımız özel 🙏 çilek lekesi gibi çok çilek yedim annem kayınvalidem çilekli ellerinle hiç bir yerini elleme derlerdi hatırladığım kadarıyla da ellemedim ama olmuş🤷♀️
Durununannesi2703 HappyKids olmaz olur mu sırtından kalçasına kadar koskoca doğum lekesi var hatta dikkatli bakılınca omuz ve el üstünde de doğum lekeleri var.. kızımı odaya getirdiklerinde çok ağladım çocuğumu düşürdüler doğum lekesi değil bu bize yalan söylüyorlar dedim🤭
Sekerportacali Durununannesi2703 yeşilimsi gibi mi rengi ☺️ bende eve gelince görmüştüm doktor bilgi vermeyi atlamış kalptengidip geldik eşimle sonrası büyük olay 🤦🏼♀️
Bukre_erva Ardenali ah bi ben mi bulamadim beyaz dutu ua hamileyken canim ne cekmisti markete hber saldik getircez dediler de getirmediler 😞
iki_prenses_annesi201 HappyKids bnm kızımında sol gözünde pembe ebi leke var ama küçülmş çok az v3 ensesinde pembe noktalar var lekelr 🥰🥰 eşimn kendsi ve erkk kardşlrnde de var 😀
Sznsyln İkincide hiç dikkat etmedim hiç bir leke yok ama ilk kızımda o kadar dikkat etmeme rağmen birsürü doğum lekesi var bacağında resmen araba şekli var ne alaka hala anlamıyorum 😂
daisybebek Merve2756 Aynen benim bebeğimdede aynı yerde 2 kaşın arasında kırmızı dut gibi. Ben ağaçlardan çok dut yedim ondan sandım inşallah dediğin gibi geçicidir
yasminiannesi HappyKids benimde kızımın gözünün altında hemanjiom dogum lekesi var ama büyümeye başladı ve ilaç kullanıyoruz bizde
papatya011 HappyKids göz kapağında küçük kırmızı bir leke, ensesinde yarısı saçlarının arasında yarısı boynunda büyük uzun bir leke ve poposunun bitiminde belinde bir leke 😁 canım birşeyler isteyip isteyip oramı buramı elleyip durdum mu ne yaptım bilmiyorum🤣🤣
Elifim_derinim HappyKids kızımda da var melek öpücükler iki kaşının ortasında, sağ göz kapağında, dudağının üstünde 7.5 aylık olduk daha az belirgin oldular ensesinde de var o hala kırmızı…yeni doğduğu an geldi yazıyı okuyunca ne üzülmüştüm lekeleri için
f123- Elifim_derinim Benim kızımda da aynı şuan 4 aylık biraz soldu gibi insaAllah tamamen geçer bende ilk doğduğunda çok üzülmüştüm.
61huma54 HappyKids kızım da doğum lekesi değilde hemanjiom (Gül lekesi) var bacağında kalp şeklinde onu çok sevdiğimin bi işareti sanırım❤️🙈
Sekerportacali HappyKids kızımın sırtında kocaman karpuza benzer Yeşil renkte doğum lekesi var. doktora sordum ama aşerme ile ilgili yebidogdugu zamanlarda arka saç diplerinde kirmiziliklar olur bunlar aşerdiklerin yiyemediklerindendir demişti