Sekerportacali Durununannesi2703 yeşilimsi gibi mi rengi ☺️ bende eve gelince görmüştüm doktor bilgi vermeyi atlamış kalptengidip geldik eşimle sonrası büyük olay 🤦🏼♀️
ppzeynep Yorumlar efsane.😅 Paylaşımda açık açık doğum lekelerinin aşermeyle alakası yoktur, diyor. Herkes, aşerdiği şeyi yazmış.
Durueski HappyKids evet sağ bacaginda komple Mongol lekesi var ve belinde var biraz ama doktorlarımız geçici olduğunu söylemişti benm için farketmez kızım sağlıklı olsunda gerisi önemli değil🥰🤗
Pedagog_anne Durueski evet geçiyor mongol lekesi benim kızımda da vardı altı yaşında tamamen yok oldu şimdi ikinci kızımda da var bir buçuk yaşında onunki de geçer diye umuyorum
Tugbadrsn HappyKids Ahh olmaz mı hemen sağ kolun iç kısmında ufacık ciğer lekesi ama rengi bej tonlarında sanki bu aralar biraz bügüdü
EJDERYAA Hazalannesi o çizgi olayını bana biri anlatmıştı 2. Ye erkek oluyormuş aklında kalsın olursa haber et benim kızımda da var 😃😃😃
RuzgarMommys Lütfen doğum lekesi ile Hemanjiomu karıştırmayın. Damar kirmizilik ben gibi sekilleri doktoruna ve çocuk onkoloji doktoruna mutlaka gösterin.
Kadermustfa Benimde oğlumun poposunda lekesi var ama ne lekesi olduğunu bilmiyorum birde benim göbeğimde olan ufak lekenin aynısı oğlumun da göbeğinde aynı yerde var
Yelizdemir HappyKids kızımda da doğum lekesi var çilek şeklinde kıpkırmızı geçer mi acaba bir de olmayacak Bi yerinde geçer inşallah 🙏
Nhy Merve2756 benimde kizimda vardi ayni sekilde cok kafama takiyordum goruntusunden ziyade saglik acisindan kolunda tam doktorumda ayni sekilde soylemisti 1 yasindsn sonra o kirmizilik gitti gercekten su an hafif morarma gibi duruyor tabi belli oluyor yine fakat eskiye gore cok daha iyi :)
Sekerportacali Durununannesi2703 bizimki böyle morarmadan sonra oluşan leke gibi sağlıklari yerinde olsunda 🙏
PortakalliKahve Benim bacağımda, oğlumunda poposunda yuvarlak mor leke var 🥰 çok seviyorum çok tatlı geliyor bana