HappyKids Canımız annelerimiz, “Bebeklerde Doğum Lekeleri Neden Olur?” başlıklı blog yazımız yayında! Doğum Lekesi Nedir? Doğum Lekesinin Nedenleri Nelerdir? Doğum Lekesi Çeşitleri Bebeğinde Doğum Lekesi Olanlar için Tavsiyeler İçerikler Linkte! https://blog.mutlubebekleriz.com/genel/bebeklerde-dogum-lekeleri-neden-olur/ Bebeğinizde doğum lekesi var mı? 😍
Kusannesi HappyKids tam belinde kestane kadar bir kahverengi leke var yuvarlak☺️ Sanırım eşimin temmuz ayında bulamadığı kestane 😬🙈 9 ay boyunca bir kez aşermiştim oda kestaneydi temmuzda. Bulamadı🙄
paputmoms HappyKids var tabii ki ❤️ tam Sırtında küçük Bi çilek lekesi var kışın ortasında aşerdiğim çilek iyi ki var ondan bana hatıra karnımdaki çatlaklar benden ona hatıra da doğum lekesi 😍🥰
Ardenali HappyKids sol kaşının üstünde dut lekesi😂 dogmasina birkac gün kalana kadar hergün dadandigim beyaz dut agacinin hatırası 🥰
Bukre_erva Ardenali ah bi ben mi bulamadim beyaz dutu ua hamileyken canim ne cekmisti markete hber saldik getircez dediler de getirmediler 😞
Minnaktosbik Sibel_1668 aynen bizdede öyle hatta ilk zaman çocuğumu düşürdüler sanmıştım 🤣🤦🏻♀️😁 baya doğum lekesi var bizdede kalçasında mavi mor gibi bişey kuyruk sokumunda sırtında kafasında minik minik bir sürü
Tsksn-gns-27 Bende oğluma hamileyken kalbimin üstüne dut yada kirmizi erikle kalp yapmıştım oğlumun hiç olmaması yerinde kalp şeklinde doğum lekesi var poposunda 😄😄🤗🤗🤗
ikimelekannesiZR HappyKids iki kızımda aynı yerde aynı şekilde var ☺️☺️ Ensede pembe lekeleri var büyük kızımın saçı kapatıyor küçüğünde uzadıkça kapanır 😍
Aylingneess HappyKids kızımda yok ama bende sol kaşımda morluk var her gören soruyordu ne oldu buraya diğe
Merve2756 İki kasının ortasında dut şekline benzer bir leke . Tıp dilinde hemonjıyom diye geçiyor 2 yaşına kadar geçmesi bekleniyor . Bakalım inş geçer çok kötü bı görüntüsü var mlsf
daisybebek Merve2756 Aynen benim bebeğimdede aynı yerde 2 kaşın arasında kırmızı dut gibi. Ben ağaçlardan çok dut yedim ondan sandım inşallah dediğin gibi geçicidir
Nhy Merve2756 benimde kizimda vardi ayni sekilde cok kafama takiyordum goruntusunden ziyade saglik acisindan kolunda tam doktorumda ayni sekilde soylemisti 1 yasindsn sonra o kirmizilik gitti gercekten su an hafif morarma gibi duruyor tabi belli oluyor yine fakat eskiye gore cok daha iyi :)
04_Asena HappyKids canim cagla cekmisti kis vakti bulamadik elinde yesil yuvarlak leke var cok tatlis duruyor
ebrusmsk Ne lekesi bilmem ama sol goz kapağında pembemsi leke var. Ağladığında beliriyor sadece :) cok eksi yemissin ondan diyorlar ama ne kadar doğru bilemem.. geçici bi durummjs 1 yaşına kadar geçer dedi doktor
tekgamzelimm HappyKids yaa ben bilerek zeytin yiyip bacağımı kasidim herkes bişey yerken aman elleme iz olur dedi bende bilerek yaptım kızım doğdu kasidigim yer ve kaşıma yönü bile aynı izi var 😂😂
Hazalannesi Göz kapağında var kızımın 😍 birde alnında cizgi şeklınde var. Cok küçük ama bebeğim büyüdükçe kaybolabilirmişte 😘
EJDERYAA Hazalannesi o çizgi olayını bana biri anlatmıştı 2. Ye erkek oluyormuş aklında kalsın olursa haber et benim kızımda da var 😃😃😃
Zerin1234 HappyKids benim bebeğim de kaşının arasında ve bir göz kapağının arkasında ensesinde kırmızı renginde leke var kalçasının üstündede mavi bir leke var
Eylemlara Zerin1234 benım bebeğimde de aynı lekeden var. Doğduğunda cok daha belirgindi ciğer gıbı kıpkırmızıydı. Şuan 5 aylık cok cok hafifledi rengi. Ensesinde, göz kapağında ve alnının ortasında. Leylek ısırığı lekesiymiş. Doktor gecer dedı geciyor