Mom62636362 Deletedmom75 Allah razı olsun canım, philips avent ultra air kullanıyoruz. Belki damaklı tutarlar diye wee baby damaklı emzik aldım yine aynı. Oynuyorlar bizimle resmen
tatlisert EslemDilan oğlum 1 haftalıkken annem denemişti o zaman tutmuştu ama ben emzik kullanmasını istemedim. Ayrıca biberon felan hiç kullanmadık. Ondan su içirmeyi denemiştim 6 aylıkken istemedi. Şu an 23 aylık. Ben emzik kullanmamanın eksi yönünü görmedim 😊
Ayseciginannesi EslemDilan bide kahçuk uclu emzik dene, kaucuk uç cok fazla yumusak, o yuzden belki alir canim
Balbebek_Egemen EslemDilan ben bikaç kez denedim almadı şükür 2 yaşinda ne emzik ne biberon vermedim beni emdi almadigi icin birdahada deneme gereği duymamıştim ve hiç eksikliğinide yaşamadım tam tersi faydasını gördüm birde emziği biraktirmak gerekiyor zaten çokta emzik verme taraftarı değildım
Dilos01 EslemDilan meeeennnn kayınvalidem ikide bi tutturuyor yavrumun ağzına rahat edersin diyor ben rahat etmek istemiyorum arkadaş 😃😃😃surda 1 tanecik yavrum var bakarım diyorum allahtan tutmuyor benim göğsüm dediğin gibi daha hoşuna gidiyor herhalde 🥰😃
Erencinarinannesi EslemDilan 17 ay 19 günlük emzik almadı biberon almadı hiç bişe almadı sadece meme çok da zor değil bence
EslemDilan Erencinarinannesi benim kızım huysuz oyuzden biraz zor oluyor. Birde korkuyorum sütüm falan kesilirse ne yaparım diye. Biberon falanda almıyor çünkü
elizabeth EslemDilan var 👋 hiç tutturamadım hepsini denedim emzik koleksiyonumuz var resmen tutsaydı daha rahat ederdim diye düşünüyorum çünkü emerek uyuyor bazı geceler sabaha kadar meme ağzında oluyo
hulya1406 EslemDilan benim bebeğimde 34 günlük henüz vermedim vermeyi de düşünmüyorum son ama kadar.Doktoruma sordum damak geriliği yapıyor dedi.Şuanda anne sütü aldığı için biberonda vermedim emiyor çok şükür ☺️🙏
Happydef EslemDilan vermedim ben vermeyide düşünmüyorum biraz buyuyunce cok kötü görünüyor cocugun agzina tipa takmış gibi. Annem bizede vermemis yegenlerime de vermedik buyuk bir kayip degil bence 😅 bide hijyen cok onemli devamli o emzigi degistirmek temizlemek gibide bir maddi boyutu var
Gzde1 EslemDilan benim bebeğim de tutmadı en başlarda Philips avent aldım ve hemen tutu arkadaşım tavsiye etmişti yani o emziği tutmayan pek nadir bebek varmış
esila_araass 16 ayligiz emzikskz geldik bugünlere 😂 kizim emzik emmisti, oglum tutmadi ve emzik emen cocuk rahat oluyor hemde cok emzikskz cocuk cok zor bence … bidaha cocugm olsa kesinlikle enzigi napip edip alistrmaya calisirim
ilosasel2010 Bizde ayni şekildeydik biberon almadi emzik almadi her turlu emzigi denedim 5. Emzigi aldi 😂 ama pes etmemek gerekiyor bence bende 1 aylikken denedim almadi kusacakmis gbi oldu zorlamadm 1.5 aylik artk kucaktan inmiyor uyumuyor surekli emmek istiyor emzigi tekrar denedim yine ayniydi ama ben surekli denedim bi deneyip bi birakmamak gerekiyor cok ugrastm en sonunda aldi kusacakmis gbi oldu biraktm 2 dk sonra tekrar denedim oyle oyle aldi kustugumuz zamanlar bile oldu ama emzik buyuk rahatlik kizlar ☺️
Huysuzpanda-arven EslemDilan 3. aya kadar emziksizdim tutuktan sonra cok rahat ettım o tutana kadar kaucuk damaklı damaksız kiraz uclu ne varsa artık 🤣🤣 şimdide ne versem tutuyor. hiç tutmayada bilir tutada bilir ben sadece geceleri veriyorum derin uykuya geçtimi atıyo agzından zaten.
Dk72 Mirel1616 benim kızım da 3 ay 10 günlük emzik almıyor ama uyurken bişeyler emmek istiyor ya elini ya üstümüzü başımızı emiyor. Sizin ne zaman başladı battaniyesini emmeye, bende uyku arkadaşı aldım umarım onu sever
Pogaca_yanaklimm EslemDilan biiiizz🙋🙋 denemediğim emzik kalmadı her marka aldım yetmedi Fatoş bile aldım hiç birini tutmadı hep kustu midesi bulandı canı sağolsun öyle böyle 6,5 aylık oldu bence emzik eksiklik değil bebeğin kararı istemiyorsa istemiyor zaten almıyor🤗
Minnak23 Malesef emziksiz çok zor oluyor ben dört aylıktı zar zor alıştırdım öğürüyordu almıyordu atıyordu hep uyku geçişlerinde denedim uykuya geçerken yılmadım suan beş aylık oldu şükür aldı cok denedim emzik mamajo awent we baby en sonunda gene we baby tuttu rahata erdim 🤲🏻