Mom62636362 Deletedmom75 Allah razı olsun canım, philips avent ultra air kullanıyoruz. Belki damaklı tutarlar diye wee baby damaklı emzik aldım yine aynı. Oynuyorlar bizimle resmen
Deletedmom75 Mom62636362 https://www.mamakido.com.tr/products/kidful-gift-box-milky?variant=31813348425800¤cy=TRY&utm_medium=product_sync&utm_source=google&utm_content=sag_organic&utm_campaign=sag_organic&gclid=Cj0KCQiAlZH_BRCgARIsAAZHSBmAUD-PiVOlVYsj_Yz1yLt7xXpxPO6tOvo4rFn0Tlxyrk3hMzXOgeEaAqBVEALw_wcB kesinlikle bunu tavsiye ederim canım çıktı tutturana kadar bunu şak diye tuttu eski bakkal emziklerinden kauçuk diye kolay tutuyorlar senin ikiz diye bunu attım tek tek de satılıyor bibs emzik yaz çıkar
Mom62636362 Deletedmom75 ay inşallah tutar ya, ilk müsait anımda alıcam inşallah, Teşekkür ederim canım ❤
_Nehirim EslemDilan 11 ay 10 günlüğüz 🙋🏻♀️ Doğduğu günden bu yana denemediğimiz emzik kalmadı ama bizimkisi inatla almadı emziği.Bana kalırsa da emzik emmeyen çocuk daha bi zor oluyor 🥺
EslemDilan Emirin_Annesi10 çok geçmiş olsun öncelikle minik kuzuma.. aynen öyle emzik oyalamak için süper oluyor aslında ama bahtsisisz 😔
tatlisert EslemDilan o aylarda oğlumunda uyku düzeni yoktu geceleri kaç kere kalkıyordu ama beni emzik olarak kullanıyordu yani 😀 sizinki de büyüdükçe düzene girecektir. ☺️
EslemDilan Erencinarinannesi benim kızım huysuz oyuzden biraz zor oluyor. Birde korkuyorum sütüm falan kesilirse ne yaparım diye. Biberon falanda almıyor çünkü
Erencinarinannesi EslemDilan korkunun ecele faydası yok bende çok korktum ama halen kesilmedi emzirdikçe süt artıyor 😊
Ellanss EslemDilan 6 aylık olduk. Gecen butun emzıklerı yıkadım tekrar denedım ağzıyla sıkıatırıp fırlatıyor😅 Ne emzıkler denedim tutmadı biberon tutuyor ama çok ilginc. Emzik tutan bebelere hayranım😔
NurAnnesi EslemDilan evet ya keşke emzik emseler ben kendimi emzik gibi hissediyorum artık gündüz sorun yokta geceleri biraktiramiyorum göğsümü
NurAnnesi EslemDilan ah bide acısı var saatlerce emdiği için emse uyusa keşke gündüz emerek yatar yerine rahat bırakırım ama gece ayrıldığı anda gözler faltaşı
Busra1998 Mom62636362 ay aynı benim kızımı anlatmışın uyurken ağzına emzik vermekten bir hâl oluyorum🤦♀️
Mom62636362 Busra1998 20-30 kere veriyorum biliyor musun, her seferinde de kendime “sakinim” diye telkin etmem gerekiyor. Bazen sanki beynimde öfke kıvılcımı çakıyor zor tutuyorum kendimi çıldırmamak için, eşime devrediyorum 😖
Gaaak EslemDilan 5.5 aylığız şu an ve doğduğu günden beri emzik almadı. Ben de üstelemedim açıkcası. İlk zamanlar mememi emzik niyetine kullanıyordu ama şu an öyle bir sıkıntımızda kalmadı. Ben emziğe alışmamasından memnunum aslında 😁