EslemDilan ne emzikliyiz, ne emziksiz.. Saçma sapan bir şey yaşıyoruz kafayı yiyeceğim artık. Emzik tutuyorlar tutmasına ama sallarken 10 saniyede bir atıyorlar, bir birine bir öbürüne ver, tekrar atar bu esnada diğeri ona ver, öbürü de atmıştır hadi ona da ver.. Kafayı yedirtiyorlar bana. Biberonla besliyorum, onda da sadece damaklı uç tutuyorlar, ki onu da dilleriyle oynaya oynaya. Göğsümü zaten tutmuyorlar. Allah’ım ne çekiyorum yaa böyle