Arc1993 metehanmom_ avokado,peynir, ceviz güzel oluyor isterseniz yumurta da ezebilirsiniz besleyici olur. Yarısını kullancaksanız çekirdekli şekilde zeytinyağı sürün avokadoya streçleyip dolaba kaldırın kararmaz böylece. İyice yumaşak olmasıma dikkat edin
metehanmom_ Arc1993 daha kahvaltı yaptırmıyorum öyle hepsi de çok karışık olur 🤷🏽♀️ Yumuşak ama kara değil rengi kararmasını mı beklemem gerek ?
canimoglum_2020 metehanmom_ benimkide havucu balkabağını sevdi patatesi kabağı sevmedi ama sebze çorbası şeklinde veriyorum ☺️
Deletedmom14 Woody bunu deneyeceğim. Ne yapsam kararıyor ,deli oluyorum. Peki diyelim ki içinden bi miktar almak istedim nasıl olacak. Tekrar mı zeytinyağı eklemem gerekir
Woody Deletedmom14 evet, salça gibi dusunun 😀 Ben toplu alıyorum avakadoyu Instagramfan. Orada bebek avakado da var. Biraz daha küçük oluyor isterseniz
Woody Zynpctn Anamurtropik sayfanın adı Çok memnunum ben. Çok ilgili sayfa sahibi. Ürünleri de çok lezzetli. Avakadoyu olgunlaşmamış alıyorum. Teker teker olgunlaştırıyorum. Arkadaşıma söylemiştim. O bi de ekstra ejder meyvesini çok sevmiş 🙄😀
OzgE_K metehanmom_ bizdede öyle derler 😂deneyip yanılıp görcez 🙈artık allah bebelerimize sağlık versin
metehanmom_ Helenyaz devam sütü mama oluyor değil mi ? Vala hiçbirşey bilmiyorum neyi nasıl vereyim falan
minnakbaby metehanmom_ hazırladığınız seye gore degisir muz ve Avokado mesela goz karari biraz ondn biraz ondan 😂😂
Alinadefne metehanmom_ ben 7 ayda basladım cnm blw usulw ezdı faln yedı yemeye ogrenır mama sandelyesıne oturt bnmki 14
Azraasli metehanmom_ canım avakadoyu bende zor yediğimden kızıma meyveyle karıştırıp veriyorum. Hergün avakado muz elma armut bunları karıştırıp verebilirsin içinde tadı hiç belli olmuyo
metehanmom_ Azraasli elma armut nasıl veriyorsunuz ? Haşlayıp mı rende falan mı, birde bebiş kaç aylık😊
metehanmom_ TwinsmomDA hımm öyle yapıcam sade vereyim öyle severse ilerki aylarda muzla falan da veririm bence
TwinsmomDA metehanmom_ ben blw yapıyorum ve hepsini tek tek veriyorum avokadoyu çok seviyorlar şimdi.
Reson1 metehanmom_ kahvaltida ezip yogurtla karistirirsaniz güzel olur ekstra ev yapımı bebe bisküvisi veya lor ile sevdirebilirsiniz
Arc1993 metehanmom_ yok çok kararmasına gerek yok. Parmağınızla dokunduğunuzda parmağınız hafif içe çöküyorsa olmuştır