metehanmom_ ben ilk verdiğimde ezdim doktorumuz mamasından veya anne sütüyle yumuşatarak verebilirsiniz demişti çok az mama dökmüştüm severek yemişlerdi.
Kendimize de ezip kırmızı biber,zeytinyağı,tuz,limon,cevizle karıştırarak veya yeşillik salatası içine katarak yiyoruz.