Elikkk evet ekmekte işte 1 dilim yarışı filan yer yiyeceginden değil bakıcı ekmek seviyor geçen elimizde gördü istedi dedi. Kepek ekmek vermişler ben de madem istiyor ağlıyor dilim normal ekmek aldım verdim kelek vs vermeyin dedim yiyeceginden değil de işte ağzında geveleme. Bende 15 ay hiç ekmek vermedim 1 aydır öyle oyalanmaca