Elikkk bana kalirsa güzel fena değil aslında doktora görürdüm geçenlerde ne kadar çok yerse o kadar az kilo alır biliyor musun dedi. Nasıl yani dedim bağırsak kendini boşaltmaya zorluyor bir gida bağırsakta ne kadar az kalırsa o kadar fayda alamadan atılıyor dedi. Az az sık sık verirsen bu sirkülasyon yavaş olacağından kilo alır dedi. Çok çeşit az yiyecek ve sık sık formül bu dedi.