18 aylik çok iştahlı bir bebek degiliz emiyoruzda geceleri hala sabahta erken saatlerde emer 9 bucukta kalkti kan ilaci veriyorum ve acikmasini bekledim
11.00 kahvalti = yumurtadan omlet zeytin peynir, ayran
13.00 öglen yemeği = haşlanmış tavuk
17:00 civarı uyanır = yeşil mercimek yemeği vercem kefir
20:00 civari= bizimle köfte yer 1 veya 2 tane
21:00 civarı = 1 muz yer kakasını yapip 10 da uyur planım bu şekilde bakmayin bu kadar çok olduguna hepsinden gıdım gıdım yiyor zaten toplasan 1 tabak yetiskin yemegi anca edebilir tum gün arada fındık falan veriyorum dut kurusu kaju elma eline o tarz