Batimoms menünüz güzel ama kahvaltıdan sonra 12.30 öğlen yemeği biraz erken sanki kızım da 9.30 da kahvaltı yapar 10-10.30 gibi bitirmiş oluyor oyalana oyalana 12 gibi uyursa bişey vermiyorum 1 gibi uyursa meyve yoğurt veriyorum uyuyor 2-3 arası öğlen yemeği 6 gibi akşam yemeği yatmadan da muz avokado karışımı kuru meyve ya da meyveli muhallebi veriyorum canı istedikçe de emiyor doktorumuz öğünlerini tam bitirmesi için yemek aralıklarının artık açılması gerektiğini söylemişti 🌱