FatmaKrbkl sizin ekstra bir durumunuz olduğu için bence başka bir doktora danışmakta fayda var, onun kadar tabi ki bilemem ama ben olsam düzeltilmiş 4 aylık olmasını beklerdim.
inşallah bebeğinizin hep iştahlı olduğu, alerjik reaksiyon göstermediği, eğlenceli bir süreç yaşarsınız☺️🌸