Miine canım kaşık kaşık tüketmekten bahsetmedi doktorumuz çay kaşığının yarısı kadar tadımlamayla başlıyoruz ayrıca dsö tarafından da başlanabilir ibaresi var bir çok ülke 4.auda başlıyor artık ülkemiz de de doktorların bir kısmı 4.ayda başlatıyor tadımlara yani bi zararı yok teşekkür ederim düşünüyorsunuz ama ben doktorumu dinlemem gerektiğini düşünüyorum 💐