FatmaKrbkl evet, yurtdışında birçok ülkede 4 aylık başlanıyor ek gıdaya. Ben Avrupa birliği ülkeleri sağlık bakanlığı kararlarına bakmıştım Almanya, İspanya, Yunanistan aklımda olan başlıca ülkeler. Yaşadığımız topraklar nasıl sindirim sistemini etkiler anlamıyorum doğrusu. Oğlum sadece anne sütü aldığı, gelişiminin normal olduğu halde 4 aylık başladık ek gıdaya. Oldukça yumuşak geçiş yaptık.
hem anne hem bebek hazırsa başlanmalı bence. Havuç verdim ondan mı böyle oldu, 4 aylık başladım kabız oldu vs diye panik yapacaksanız bence başlamayın. Benim için stresli bir süreçti.