Deletedmom7 ayrıca disimiz çıkmadı ama fena kaşınıyor göğsümu ısırıp sağa sola cekistiyor emerken kucağımda yüzüstü dönüp emiyor, çenemi bı isiriyo ki felaket damaklariyla bile. 6ay on gün falanken emeklemeye başladı oncesind uykuda sürünerek gittiği için gündüz de hafif sürünerek ilerleme falan vardi ama 6bucuk gibi tam emekledi. Yürüteç kullanmam diyordum çocuğum hiç durmuyor ağlıyor huzursuz mecbur kaldım aldım kullanıyorum çok seviyor bı gaza basıp onu boşsa uçuyor ama istediği şeye elini uzatıp alamayınca da yine çığlıklar