2 Mayıs da doğdu benim prensim😄 1 aydır emekliyoruz, kanepelere rahatça kalkıyor kendi basına, 4.dişimiz yolda 2-3 güne çıkar diye bekliyorum, akşamları 7-8 arasında uyuyoruz su an 3 kez gece beslenmesi var, her sabah 5 de uyanıyorum çünkü gündüz uykularımız 2 saat olmak koşulu ile 3-4 kez oluyor. Ba-ba diyor su anda devamlı çığlık atıyor kendi kendine cok hosuna gidiyor 😄En son 1 ay önce tartışmıştı 8 kilo boyumuz ise 71 cm’di.