Ka12 Deletedmom7 kıymayı ekledik listeye mesela tel şehriyeli kıymalı tarhana yapıyorum karnabahar çok seviyor mevsimi tamda patatesle karıştırıp pirinçte atıyorum çorba yapıyorum uyduruyorum bişeyler kahvaltı olarak her gün bir yumurta sarısı aynı miktarda labne veya lor evde hangi meyve varsa keçiboynuzu pekmezi bazen bebek Bisküvisi bunlardan türetiyorum biseyler geçen sabah havuçlu omlet yaptım sevdi taze soğanlı naneli yaptım onuda sevdi ıhlamuru sevdiremedim kefir denicem bide ayran içiyor sanırım onuda içer siz neler yapıyorsunuz çeşit olsun bizede 🍀
HiraDeniz Deletedmom7 estagfurullah..patates havuc kabak pirinc (Sehriye)bunlarin hepsini tencerede haslayip brendirdan geciriyorum. Bal kabagi havuc ve ayva veya elma haslayipta brendirdan da gecirip verebilirsin.. Kiyma bazen tavuk koyuyorum corbalarina. Taze fasulye..2 3 dal ispanak.semiz otu..brokoli..hepsini tek tek sebze corbalarina koyarak denedik..
mom093 Deletedmom7 çok şükür Rabb’im sağlık versin hepsine önemli olan o kotulerden korusun Allah’ım iyi insanlar çıkarsın yollarına 🌸🌸
milasmommy Deletedmom7 7.5 aylık kızım 10 mayıs doğumluuu. Tam anlamı ile emekliyor diyemem çünkü yorulup pes ediyor 😀 ama dizlerinden aşağıda inmiyor hep yaramazlık peşinde gidip koltuk altına girmek favori oyunu. Ek gıda güzem gidiyo süt alerjimiz var dene yanılma veriyoruz bişeyler. Uykular haram ne yazıkki gündüz 2 /3 uyku yapıyor gece 12-1 den evvel uyumuyor saat başı kalkıyor falan. Güncel kilp ve bpy bilmiyorum ama zayıf bir bebek kızım zaten. En son geçen ay 6.5 kiloydu :)
benim_adim_ebruli Deletedmom7 7 ay 22 günlük oldu benim oğlanda, emekliyor, desteksiz oturuyor, kanepelere tutunup kalkıyor rahat bi şekilde. Hiç diş yok daha belirti bile yok kilosu en son 6. Ayda 7.100 idi. Ek gıda normal seyirde gidiyor 🥰
Faray Deletedmom7 kızım 6 ay 3 günlük, hergün gece 4 te uyanmaya başladı, sabah kahvaltısı zor oluyor çorbayı, yoğurdu ve meyveyi severek yiyor, alt 2 dişi çıktı ama hala çok huzursuz
Aysenurmiran Deletedmom7 7 ay 3 günlük benim oğlumda 2 tane dişi var gündüz 1 veya 2 kez uykuydu var gece saat başı ayakta uyku düzeni tamamen bozuldu yavaş yavaş emekliyor artık bende ne ek gıdayı sevdi ama çokta yemiyor tadımlık kadar zorlamıyorum hiç bende
iki_tospik_annesiii Deletedmom7 benim bebiş 7ay 11 günlük 😊 4 tane dişleri çıktı. Sabah kahvaltısını seviyoR . Gün içerisinde meyve püresi ve yoğurt veriyorum. İleri ileri değil de geri geri gidiyor bizimki. Döne döne bütün evi dolaşıyor walla 😂 gündüzleri yatma sayısı değişiyor. Gecede düzgün bir uyku düzenimiz yok maalesef. Tek başına durmak asla istemiyor yanında muhakkak birinin olması lazım ve onunla ilgilenmesini istiyor birilerinin. Kilosunu ztn sen biliyorsun teyzesi 😂😂♥️🌺
Ayseee27 7 mayıs doğumluyuz. 7.5 aylık 6700 falan kilosu.. zayıf bi bebek doğduğundan beri. Bu aralar hiçbişey yemiyor dişimizde yok gelecek gibi duruyor çok iştahsız bir kaşık bile almıyor ağzını kapatıyor çok üzülüyorum. Ama çok hareketli bi odadan diğerine gidiyor koltuktan tutunup ayağa kalkıuor falan.. maşallahı var.
Deletedmom7 Ayseee27 Canım diş jeli kullan istersen biraz rahatlatıyormuş ek gıda olarak ne veriyorsun
birolanameftun Deletedmom7 bizim de 7 ay 2 günlük ama 33.haftada doğdu kızım ve dönemiyor oturamıyor normal mi şuan 😔
HiraDeniz birolanameftun benim oglumda 34 haftalik dogdu.yuz ustune dönuyor ama tekrar geri dönemiyor😀desteksiz cok uzun sure oturamiyor.emekleme olayi zaten yok..amamdr gayet normal hersey olmasi gerektigi gibi dedi.
Derya_nil Deletedmom7 7 ay 10 Günlüğüz gece uykularımız çok iyi gündüz idare ediyoruz. 4 buçuk aylıkken dönmeye başladık şimdilerde sürünüyoruz 😂5 aylıkken 2 diş çıkardık pek iştahlıyız herşeyi yemek istiyoruz 🥰