VERA19 Alinduru Bez ve alt üst değiştirme kavgasını biz aylardır yaptığımız için 1 yaş sendromunda saymamışım🤭 Aynen öyle,lavaboya girmeme bile izin vermiyoor
VERA19 Nursma Bizde biraz daha farklı durum,aynen benden yemek istemiyor ama kendi alıp yiyor.Yanlışlıkla dökmediyse yiyebileceği bişeyse yiyor yani ama yiyemediği kavrayamadığı bişeyse etrafa saçılıyor tabi🤦🏽♀️
Sdka2810_ VERA19 bizde ayniyiz canim asla acik dolap durduramiyorum resmen ucarak geliyo mutfak dolaplarimi bi kurdeleyle bagladim çekmecelerde kilit taktim acamayacagi kilitlerden civilden almistim o sekilde care buldum
Elizeliz Sdka2810_ ya su uyku meselesini biraz konussak 1 yas anneleri olarak ben delirmek uzereyim gece gbuduz cildiricam cocuk uykuya gecemiyor saatlerce uyutucam die sabahliyoruz hic duzeni yoktu ve giderek kotulesiyor
Goktugunannesiseda52 VERA19 Valla benimki 20 aylık bende aynı durumdayım aşırı inatlaşıyor inatlaşmasın diye istediği bişeyi tehlikeli değilse veriyorum eline yoksa kıyameti koparıyor dışardan duyanlar işkence ettiğimi sanıcak o derece bide sinirlenince kendini sıkıyor nasıl baş edeceğimi bende bilmiyorum
VERA19 Mert_Cemre Aynen o kadar aynı ki🤦🏽♀️ Tek fark benim kız yürüdüğü için istediği dağıtacağı şeylere daha hızlı ve bağımsız bir şekilde ulaşabiliyor😅
1Anneve1Bebek VERA19 benim oğlum da tam bi ergen gibi😁 ben önceden taktım dolap kilitleri emekleye başladı 7 aylıkken peşine hemen tutunup kalkmaya başladı ne olur olmaz diye erken taktım ve 3 tanesini çeke çeke kırdı bugn yenilerini taktım ama almanda fayda olur tabi. Priz kilitlerini bile sökmeye basladi🙃🙃🙃
Kubra061119 Benimki keşke dağıtsa hiç sıkıntı olmazdı😂 uyuyup uyanıyor başlıyor mızmızlanmaya kucak istiyor kucağa gelince yere inmek istiyor yere indiriyorsun o zaman ağlıyor ağzından yemekleri çıkarıyor gece sürekli ağlayarak uyanıyor. Üst baş alt değiştirme ölüm zaten ne oluyor çözemedik
nhlaslan 1 yaşına 2 hafta kala bizde de yememe, uyumama, alt değiştirme üst değiştirme savaşı… hele bi bağırışı var. Komşular diyecek ki bu kız çocugunun etini koparıyo 🤦♀️
Bryumakmutluluk VERA19 bi an kendimi gördüm bizde 13 aylığız üstelik bizde sinirlendiğinde etrafa kendine ve karşısındakine vurma da var o kadar mızmız ki her istediği olsun diyor sanırım sendrom🙄🤦🏻♀️
VERA19 Hatice2626 Aynen aynısı🙁 benim kızım da kilit aldığımda daha çok sinirlenecek eminim,ama alıştığını yazanlar olmuş umarım alışır kısa sürede