Merhaba arkadaşlar🥰
Kızım tam 13 aylık.Yaklaşık 2 aydır çekmeceleri açıp eşyaları boşaltıyor,istediği şeyi vermeyince ağlıyor ve bağırmayla karşılık veriyor resmen inatlaşıyor.
Kıyafet dolabımı biraz açık bıraksam yandım,herşeyi aşağı boşaltır.Çekmeceleri de kendi kendine açıp etrafa saçıyor🤦🏽♀️ Kilit almayı düşünüyorum.Acaba işe yarar mı?
aynı durumu yaşayan var mı? Geçici bir süreç mi? En çok yoranda inatlaşması.İstediği birşey olmazsa kıyametleri koparıyor.Sinirlendiğim için kendime sinirleniyorum birde🙁 Ne durumdasınız 1 yaş anneleri?