VERA19 biz de aynıyız. Bizim ıdamıza girmez, banyoda deterjanlar var kapısı sürekli kapalı, salonda ve odasında ulaşabileceği çekmecelerde birkaç oyuncak koydum, mutfakta ulaşabileceği yerlere leğenler ve plastik kap kavak, kapak koydum. Böyle hallediyor gibiyiz. Gerisine de kilit aldım ama hepsi sağlam çıkmadı söktü bazılarını 😂 düğmelilerden almayın derim, onları açıyorlar denemiştim çözmesi uzun sürmedi 😅 onun yerine iç içe geçmelilerden alın. Ulaşabileceği yerlerde almasını istemediğiniz şeyler olmazsa çok daha kolay atlatırsınız bu dönemi. Sendrom demeyelim de, bir birey olduğunu, kendi fikirleri olduğunu, birşeyleri tek başına başarabileceğini kavrıyor bir nevi 😍 2 yaş sendromunda bu durum pik yapıyor sanırım, 3 yaş gibi bitiyor. Henüz 14 aylık kızım, ama okuduğum araştırdığım kadarıyla böyle yani bakıp görücem ben de 🤪