Mom25 ayseeeey inşallah en kısa zamanda eskı saatımıze donerız benımkı ayakta sallamayı sevmıyor hep kucagımda uyur ve karanlıkta uyutuyorum sende karanlıkta uyutmayı dene istersen canım
OncedenGurme ayseeeey 4 ay 14 günden merhaba 🤦🏻♀️ sabahtan beri göğsümde. Sadece yarım saat uyudu. Ne oyun halısında duruyor ne de ana kucağında. Sadece göğsüm 🙄🙄
OncedenGurme ayseeeey eşim sırf kucak sevdasından dolayı gitti kanguru aldı 🤦🏻♀️ ben kucağıma alıştırmadım ama eşim olunca oturtmuyor gezmek istiyor hep
Asya0114 ayseeeey önceden 9.30 dediğinde uykuya bayılmış olurdu şimdi gündüz uykusu da yok gece de 12.30 dan aşağı uyumuyor .
MutluMommy ayseeeey evet canım içini çeke çeke ağlıyo en son kendine de direnemiycek hale gelip uyuyo 🤦🏼♀️
Melisasbasi ayseeeey yarim kundak yapiyorum emzigi veriyorum agzina sallayaaa sallaya oda bagira bagira uyuyo çünkü direniyo 4 aylik atakkmiş 🥴
ayseeeey Melisasbasi aynı aynı bende öyle Nebe süresi açıyorum bir kaç daha süre var dinleye dinleye uyuyor