Bende 11 12 gibi uyutuyorum sabaha kadar uyuyor masallah düzene düşdü uyuyana kadar cok direniyor evet ayakda salamayi artik 20 gündür biraktik yaninda kalib pış pış yapiyorum eleri ile ayaklari ile oynaya oynaya uyuyor yani sırf uyutmak için salamiyorum oynaya oynaya uyuya kaliyor