Benimki de 4 ay 12 günlük oldu. Hiç ama hiç uyumaz. Dün akşam banyosunu yaptırdım ilk defa uyuttu beni. 3 saatte bir falan uyandı. Tabi sabaha doğru yine mızmızlandı. Ama ilk defa uyudu beni de uyuttu. Buna da şükrettim. Bundan sonra banyo mu yaptırsam her gün 😀😀 ahh kış ayı korkuyorum 😢