Medine_1992 Necla61 Ben zatenn öğretmenin canım çocukları aşırı seviyorum onlarla birlikte çocuk olacaz ki onların da gecmile baktıklarında en güzel yılları cocukluk zamanları olsun ilgisiz sevgisiz bir ailede büyüyen çocukların halini görüyoruz
Necla61 Medine_1992 ah ne güzel gerçekten öyle zorlu bi çocukluk geçirmiş olan bile çocukluğunu özlüyor önemi.burda belli bence de
serensefe Medine_1992 aa ne güzel, sınıf öğretmeni mi? Ben de sınıf öğretmeniyim bu arada. Üniversitede karşılaşmış olabilir miyiz, çok tanıdık geldi yüzünüz. Ege Üniversitesi mezunuyum ben. Siz nerede tamamladınız eğitiminizi?
Medine_1992 Necla61 Aynen canım biz elimizden geleni yapalım da inşallah geçmişe baktıgımızda pişman olmayalım keşke evladıma şunu yapsaydım yada yapmasaydım diye
Gunnnes SweetPaw evet normal ama bazi bebekler bizimkiler gibi daha hareketli oluyorlar o yüzden onlarada ona göre ilgi göstermek gerekli. Elimden geleni yapıyorum ama hep yetersizmisim gibi geliyor çünkü dediğim gibi hep hareketli ve ayına gore takip ettigim etkinliklerin bir cogunu yapamıyorum
Gunnnes Medine_1992 bende karnimdan beri bol bol konuşuyorum kızımla. Şuan ağzını laf dolu hep mırıldanıp duruyor. Acaba bu aylar söylemesi gereken kelimeler falan var mi yoksa henüz erken mi
Medine_1992 Gunnnes canım bu aylarda sesli ve sessiz harfleri bir araya getirebilir anne dada baba gibi ama yapması zorunlu değil istemesi lazım
Gunnnes Medine_1992 bizim ki heeyy diye bağırıp duruyor baba anne falanda çıkıyor ağzından ama heycanlaninca veya uyanınca başka odaya gittiğimde dikkat çekmek için heyy diyo 😁
Woody Gunnnes tepsiue ipler geçirmiş. İçine de eşyalar atıyorsunuz. O eşyaları iplerin arasından almaya çalışıyor☺️
Medine_1992 Gunnnes valla canıö ben kendi bebeme inanamıyorum artık erkeklerin dil gelişimi geç olur kızlara nazaran ama herseyi söylüyor şuan kelime dağarcığı çok geniş bakalım devam edecek mi ❤️
Medine_1992 Gunnnes 9 ay 21 günlük canım 7 ayda dede ile başladı şimdi birçok kelime var kukuli bile diyor komik bir sekilde hadi gidelim diyerek hep yürürüz yürümek istediğinde hadi gidelim diyor tabi bevek diliyle oldugu kadar 😁😁😁